fredag 8 juli 2011

12:33

Kanske ska skriva något om idag också? Idag händer inte så mycket faktiskt. Jag ska jobba natt ikväll och imorgon natt så det blir mest vila nu så jag orkar vara uppe i natt och sedan hem och sova imorgon bitti för att orka med ännu en natt. Det är segt med två nätter i rad, nästa schemarad jag ska gå för nästa som ska vara ledig så ska jag till och med jobba TRE nätter i rad, men som tur är belönas detta sedan med 9 dagar ledigt i rad, inte helt fel. På den långa ledigheten ska jag och älskling försöka åka till hennes föräldrar på landet och hälsa på och även hinna träffa mamma och kanske farmor och farfar i Nyköping:)

Men det var ju inte om idag, jag svävar alltid iväg..

Börjar bli hungrig nu, dags för lunch! Ska äta korvgrytematlåda med pasta från gårdagskvällens middag, gott!

Ikväll innan jobbet ska jag och älskling mumsa på bagels till fredagsmiddag:) Mums! Imorgon blir det istället bara frittata, vi sparar på finmaten tills söndag kväll för omväxlings skull, tråkigt att äta mysmiddag innan jag ska iväg till jobbet precis...Om ni ville veta:)

Puss

Inga kommentarer: