torsdag 7 juli 2011

13:01

Torsdag idag, det är varmt så man svettas "som en gnu" som älskling skulle ha sagt. Jag har inte gjort så mycket av min dag hittills;) Gick upp klockan nio och var både utvilad och trött. Åt frukost och såg ett avsnitt av Skärgårdsdoktorn medan jag väntade på rörmokaren från Graflunds som skulle komma och fixa vårt avlopp runt elvatiden, han kom nästan prick. Så skönt, nu kan vi tvätta igen! Nu sitter jag här nyduschad och har precis fått iordning på alla mina tidningsprenumerationer, avslutat de som behövde avslutas och så för att det inte ska komma nya oanmälda nummer man ej betalat för. Gillar att själv ta nya prenumerationer från affären så man får en premie, skoj!

Snart kommer älskling hem från jobbet, då ska vi äta lunch tror jag innan hon ska spela tennis med Lauren och i eftermiddag blir det antagligen en cykeltur till stan för lite kaffe, myyyysigt!

Inga kommentarer: