söndag 3 juli 2011

16:05

Som ni vet har jag och älskling varit i Helsingborg några dagar, hon åkte i tisdags och jag kom efter i onsdags. Vi har vilat oss därnere och haft minisemester, gått powerwalker, fikat på stan, njutit av en stad vi havet (till skillnad från tråkiga Linköping utan vatten), ätit mysiga middagar med Therese och Stoffe och haft det allmänt trevligt! När jag kom fram i onsdags åt vi till exempel take away thaimat, det var ju hur gott som helst. I fredags kväll var vi på en helmysig italiensk restaurang och åt varmrätt (Oxfilépasta) och efterrätt (jag tog cheesecake) som älsklings föräldrar bjöd på, jättesnällt!

Det blev inte mycket shopping på stan, har inte så mycket pengar såhär innan första lönen men en jättefin väska i färgen Cognac (bilden bredvid) och ett nytt Bodybutter från Bodyshop i doften Papaya, skoj! Är supernöjd med väskan:) På bilden ser ni även det färdiga resultatet av den slitna pinnstolen jag och älskling rustat upp genom slipning och målning i vitt, stolta är vi över att den blev så snygg!

1 kommentar:

emma sa...

väskan var jätte fin och stolen likaså! hittar jag något som behöver målas om ringer jag er ;)