måndag 18 juli 2011

13:26

Ja ni det har hänt en del sedan jag skrev här sist.
Igår kväll var en mysig kväll då vi var hemma hos Emma och Simon och såg finalen i fotbolls-VM mellan USA och Japan, Japan vann. Jag hejade ju på USA men det går inte att komma ifrån att Japan gjorde en bra match även de. Till denna fotbollsfest åts det pizza, jag tog en jättegod med tomat, ost, skinka, räkor, bacon och fetaost, mums kan jag ju säga:) Den ska jag definitivt ta igen!

Efter fotbollens slut (vid sisodär halv tolv) gick jag och älskling hela vägen hem, det tog nästan en timme på grund av att vi gick en liten omväg när det var mörkt. Väl hemma var vi så trötta att vi somnade som stockar nästan direkt.


Idag är en mer tråkig dag då älskling jobbar nästan hela dagen känns det som, från 13 på dagen till halv elva ikväll, liiite segt vill jag lova. Själv ska jag väl mest plugga då vädret är så tråkigt, det bara regnar och regnar. Ska transkribera och läsa lite om sår och sårvård. Examensarbete och till tenta alltså:) Men nu ska jag först äta lunch och se ett avsnitt SATC:)
Puss på er!

Inga kommentarer: