tisdag 14 september 2010

10:07

Idag är en ganska så skön dag faktiskt! Börjar skolan kvart över ett, vilket betyder att jag åker tolv-bussen härifrån Linkan. Sen slutar jag skolan igen vid kvart i tre, vilket i sin tur betyder att jag åker tre-bussen hem från Norrk. och kommer hem hit till Linkan igen vid fyra. Skönt! Då ska jag hem och lägga mig i sängen igen och plugga där, precis som jag gjorde igår typ hela dagen.
ja igår: kom jag ju typ hem vid den här tiden som jag nu inte ens är sminkad eller hårplattad, jag har bara duschar, blåst håret och ätit frukost till Vänner med älskling. Sen gick hon till skolan, så nu ska jag väl börja göra mig iordning. Tyckte nyss att jag åt frukost, men nu ska jag snart äta lunch också, för att liksom hinna med det innan skolan. Haha!

Ikväll är det äntligen Idol igen, det blir kul! Auditions dagarna är ändå bäst, måste jag säga.
Nu ska jag göra mig vacker, puss!

2 kommentarer:

emma sa...

jag gillar också idoldagarna :)

Victoria sa...

haha ja de är bäst!