lördag 18 september 2010

15:22

Igår när älskling kom hem hade jag lagat kycklinggryta med lime, ris och gjort vitlöksbröd till, det gillades vill jag lova:) Sen åt vi allt detta goda medan vi tittade på Idol och lite senare valdebatten på ettan följt av några avsnit Vänner. Det var vår fredagskväll det, helt mysigt.

Idag var vi på stan en snabbis, Bea skulle kolla efter en film att hyra på bibblan och jag gick till Åhlens för att köpa en ny foundation, jag hade även sådan tur att den var på rea, kanon!

När jag var där på Åhlens hittade jag även en fin jacka, har ju köpt en annan på H&M men den har jag inte varit helt nöjd med, så nu köpte jag istället denna blå jacka på Åhlens från märket Frk, och ska lämna tillbaka den jag köpt på H&M.

Har på senaste tiden köpt flera saker från märket Frk som finns på Åhlens, gillar verkligen deras grejer, snyggt och stilrent. Provade också en kjol idag från samma märke, en lite ullig som var fodrad och knallröd. Verkligen asball! Får se om det blir ett köp av denna, men isåfall blir det inte av förrän nästa månad. Någon måtta på shoppandet får det faktiskt vara.
Nu ska vi dricka kaffe och äta chokladruta, jag och Bea. Ikväll blir det bio: The kids are all right.