tisdag 14 september 2010

15:42

Länken i förra inlägget blev visst lite fel, men jag antar att ni förstår ändå och kan klicka er vidare själva, höhö.
Just nu läser jag fortfarande statistik, det är tråkigt, fortfarande. Jag funderar på att snart ta en liten liten paus och läsa min Män som hatar kvinnor- bok. Har ju sett filmen och allt men det känns ändå roligt att ha läst böckerna och även om jag vet allt om vad som ska hända så är det jättespännande och jag skulle egentligen vilja läsa hela tiden. Men som sagt så går pluggandet före (eller jag kanske inte sagt det tidigare men jag har iallafall tänkt det).
I helgen som kommer ska jag och Bea kanske åka till Nyköping på fredag, vi får se. Hon ska isåfall träffa Sandra och jag ska passa på att umgås lite med Malin, det blir ju inte så ofta nu för tiden. Men det blir isåfall bara en dagstripp på fredag och sen åker vi hem igen, plugg inför tentan på måndag ju, trist men sant. Men vi får som sagt se om det blir av överhuvudtaget.

Nu ska jag och Bea fortsätta försöka ha död på en geting som liksom har krypit in i vår lampa i taket i köket, inte kul.

2 kommentarer:

emma sa...

usch då.. äckligt med bitska getingar :O

Victoria sa...

ja, jag avskyr deeemmmmm!!!