fredag 24 september 2010

14:40

Vinter över ån, eller INTE.
Idag är det verkligen varmt helt plötsligt, jag och Bea var på stan en stund och det var helt varmt verkligen, typ för varmt för att ha jacka. Undrar hur många gånger jag skrev just ordet: varmt i den meningen, men det var bara för att jag var lite chockad att det kunde vara så varmt nu när det snart är oktober.

Vi var alltså på stan en snabbis, lämnade tillbaka den ena jackan av de två jag köpt. Lämnade tillbaka några filmer på videobutiken, Bea köpte två skivor och jag en bok: Hypnotisören på Bokmedia. Sen cyklade vi hem igen, åt grötlunch med smörgås och nu ska jag plugga resten av denna dag. Vi tar ändå lite fredagsmys paus från allt det och äter god middag och ser Idol ikväll.

Men nu har jag inte tid för något onödigt, nu är det bara plugg som gäller inför tentan imorgon, segt en lördag plus att jag måste åka tåget härifrån Linköping redan halv sju. Kommer vara som en död sill sen resten av dagen.

Hejs!

1 kommentar:

emma sa...

usch! hoppas att det har gått bra :)