tisdag 21 september 2010

17:24

Imorse när klockan ringde ville jag bara ligga kvar, ja det vill man väl varje gång klockan ringer tänker ni, ja det kanske man vill säger jag då., men imorse var det extra segt. Höll på att somna till filmen igår kväll så vi fick gå och lägga oss, skönt ändå att lägga sig så tidigt, då är man utvilad dagen efter. Fast det var jag ju som sagt inte och nu är jag ännu tröttare än vad jag var imorse.

Så nu har jag fått klaga lite. Annars stod jag och Ida kvar och gick inte på första campusbussen imorse, tänkte att ja men vi tar buss nr 2. Jo tjena liksom, det kom ju ingen buss nummer 2!!!!!! Vi fick åka ner till resecentrum, vänta där på en buss som skulle gå 9.05. Men så säger helt plötsligt en annan busschaufför att nej den turen är inställd, nästa buss går tio i tio. Shit liksom. Men så var det en busschaufför där som var så snäll att han tog en annan buss och körde oss (mig och Ida och några till) till Norrköping ändå, för att liksom vara snäll. Han stannade till och med vid Campushållplatsen så att jag och Ida kunde gå av där, typ världens snällaste människa ju. Det är så värdefullt med sådana människor i denna lilla värld, awesome liksom!

Nu bakar Bea bröd, jag ska plugga lite till och sen göra middag: svamprisotto med svamp, lök och riven ost. Mums!

1 kommentar: