onsdag 29 september 2010

Sassa Bodensjö svarar på frågor på Idol-sajtens hemsida

Skådespelare som kommer spela mig i filmen om mitt liv:
- Noomi Rapace

Så ska det låta, det är rätta takter det! En person som gillar Noomi är min favorit i hela Idol-tävlingen. Dock gick det inte så bra för Sassa igår, hon gjorde ju ett bra framträdande, helt klockrent! Men hon gick inte direkt vidare till fredagsfinalen men nu kan vi alltid förlita oss till juryns wildcards! Wiiihooo!

Idag ska jag kanske baka bröd, har inte bestämt mig än, annars blir det på söndag. Annars ska jag mest plugga, åka ner på stan en snabbis för att leta lite efter böcker på bibblan, gå och klippa mig och kanske ev. kolla lite i affärer efter en fin klänning som jag kan ha till vardags!

Nu ska jag iallafall diska, så att inte berget växer utan helt försvinner och tynar bort.

Puss.

Inga kommentarer: