måndag 6 september 2010

11:52

Idag har jag ringt en vårdenhetschef som det så fins heter på Jönköpings Sjukhus på Infektionskliniken, det var lite nervöst. Jag var typ svettigt efteråt också för att jag varit nervös under samtalet, haha. Men jag fick den information jag behövde till vårt arbete så det var bara att skriva ner allt på en gång så jag inte skulle glömma något.

Fick nyss ett sms att mina kläder jag beställt: ett linne och en kjol från H&M har kommit. Skojsigt!

Idag ska jag kanske åka och titta på en annan cykel, har hittat en annan som är mer som en sådan som jag vill ha, liksom lite bätte än den som jag nu har, Men vi får se, kanske ändå ska behålla den godingen jag köpt, den har ju en så bra korg och allt. Mm, tål att tänkas på.
Annars blir det mest plugg idag, måste ju återigen göra om terminstentan om hjärtinfarkt och KOL osv, inte kul men jag måste.
Ikväll kommer iallafall Kaisa hit och fikar med mig och Bea, det blir skoj!

Nu hoppas jag att Bea kommer hem snart för jag är så hungrig, vill ha lunch.

Inga kommentarer: