söndag 19 september 2010

12:38

Nu har jag och älskling varit och röstat, och ja: jag har röstat blått! Det är många runt omkring mig som röstat samma men även många som inte har gjort det, alla är vi olika, låt det bara få vara så, det är ju mycket roligare:)
Ska väl smsa Beas syster Therese ikväll om de vinner, hon är på samma sida som jag. Hörde även att de ska fira med champagne om Freddan och co sitter kvar fyra år till. Jag och älskling ska äta godis, chips med dip och dricka cola vi, det är man värd när man har varit i vallokalen och sagt sitt.
Jag tycker att Freddan och hans gäng ska få en chans till, fyra år till liksom. Det är en del av det som gör att jag röstar som jag gör, resten håller jag för mig själv. Sånt är livet.

Ikväll blir det alltså valvaka, mysigt ska vi ha det, jag och älskling. Är förövrigt väldigt förvånad över hur politiskt insatt jag har varit de här sista dagarna och den här sista veckan, politik kan faktiskt vara roligt!

men nu måste det bli pluuuuggg hela dagen innan man får unna sig allt detta goda ikväll.

Pussis

Inga kommentarer: