fredag 17 september 2010

18:41


Idag har jag köpt en jättefin klänning på Åhlens, och så köpte jag även ett sött skärp att ha till i midjan:) Hittade även en höstjacka och vinterskor, det blev med andra ord en riktig shoppingrunda:) Härligt!

Imorgon är det lördag, jag ska plugga ganska mycket men älskling och jag ska också kanske gå till Ikea och köpa nya lampan till vardagsrummet som vi kollade på förra helgen. Det kommer bli så fint!


Jag och älskling har även äntligen bestämt oss för att köpa en ny säng! Det blir en fin på Ikea.


Imorgon ska jag lägga ut lite bilder på allt som jag har shoppat på senaste tiden, det ni.


Nu ska jag laga mat : kycklinggryta med lime, ris och vitlöksbröd till detta: MUMS! Älskling är påväg hem från Nyköping där hon har varit idag och umgåtts med Sandra. Hon vet inte vilken mat det blir, ska överraska henne bara för att visa ännu mer att hon är världens bästa.


Puss

Inga kommentarer: