tisdag 7 september 2010

11:16

Ledig idag, eller jag tog mig ledigt helt enkelt, det får man ibland.
Pluggar just nu statistik, ska väl läsa lite om LEAN också, ett nytt koncept från Japan som de började arbeta med inom Toyota. Nu har även detta koncept börjat användas inom vården så vi ska undersöka det lite nu till vårt förbättringsprojekt vi gör i skolan, kan ju bli spännande!

annars händer det väl inte så mycket annat spännande idag, jag och Bea ska kanske åka till Kalasmottagningen för att sno åt oss lite pennor, det förrådet börjar visst att tryta här hemma tycker lilla Beis, lilla Beis som förövrigt är i skolan idag mellan tio och tolv, hon kommer snart hem alltså. Då ska vi nog äta lunch, börjar liksom redan att bli hungrig. Antar att det blir så när man är en person som är snål med frukosten, som jag.

Hittade nyss en jättefin liten väska på tradera, men den auktionen gick ut 14 september så jag har bestämt mig för att inte bjuda på den förrän precis den dagen typ, vill inte betala så mycket känner jag. Men nu ska jag återgå till statistik-plugget.

Inga kommentarer: