måndag 5 mars 2012

09:19

Måndagen i all ära, iallafall när jag börjar jobba halv två. Det är faktiskt den enda gången jag är glad att jobba kväll, när det handlar om måndagen..måndagsmorgon och gå upp klockan fem som jag gör när jag går dag, det är sådär ju.
Men idag blir ett undantag, börjar klockan halv ett redan på grund av ett möte med min chef. Det ska nog gå finfint får vi hoppas:) Wish me luck!

I veckan annars går jag bara dagpass, tisdag, onsdag och torsdag. Sen är jag nämligen ledig fredag innan jag sedan jobbar lördag kväll, söndag dag och måndag dag igen. Det är iallafall skönt att vara ledig hela fredagen följt av kväll lördag, minihelg iallafall.
Denna vecka måste jag fixa detta:
- Nytt pass
- Nytt ID-kort
- Min ssk- legitimation
- Klipptid som ska resultera i en klippning förhoppningsvis på fredag
Ja ni ,det var väl det so far. Det är ju ändå en hel del som ska hinnas med när man samtidigt jobbar hela dagarna.

Inga kommentarer: