lördag 31 mars 2012

14:02

Klockan är redan två. Idag måste vi äta middag redan vid fem på grund av att Laleh börjar på konsert och kongress klockan sju redan. Halv sju ska jag och älskling träffa Emma och Simon där. Antar att spelningen kommer att hålla på i ungefär en och en halv timme. Efter detta är vi medbjuda av Emma och Simon till Johanna, som är Simons syster. Där blir det lite mysigt lördagshäng, skönt ibland.

Jag var på stan förut, skulle köpa glas och yoghurtskålar, men så när jag kom dit tyckte jag inte riktigt att glasen var så fina längre, så jag hoppade över att köpa dem. Blev istället två yoghurtskålar och två kaffekoppar i samma färg, vita med blå blommor på, jättefina! Annars köpte jag mest sådana där tråkiga saker, rollers, strumpor och body lotion (någon limited edition från Dove, älskar alla Doveprodukter, de luktar så fräscht och gott.

Nu ska jag snart tvätta av mig sminket (vill alltid ha fräscht smink när jag ska gå ut för kvällen.). Sedan är det dags att laga till kvällens middag, fetaostbiffar med quinoa och naturell creme fraiche ska vi äta. Så jag ska göra biffarna i förväg sen så det bara är att äta precis innan vi ska åka. Vi skulle ha ätit tacos som går fort men vi var så sugna på det igår att det fick bli det igår kväll istället;) Sen har jag lite tid kvar på mig efter det att göra mig iordning och vila innan vi ska återvända till stan.
Ha en kanonbra lördag alla:)

Inga kommentarer: