måndag 26 mars 2012

15:00

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och göra mig lite fin:) Tvätta håret, måla om tånaglarna, ja lite allt möjligt sådär ni vet som gör att man känner sig lite fräschare:)
Ska bli mysigt att äta på restaurang ikväll, god mat och lite trevligt helt enkelt.

Älskling är i skolan nu, hon lånade min nya cykel dit, jag blir också cykelsugen nu när jag har en ny cykel, känns bra. Och äntligen kan jag åka senare till jobbet, typ klockan kvart över sex istället för tjugo i sex, det gör stor skillnad. Då kan jag gå upp kvart över fem istället för kvart i och det kanske inte låter så mycket men det gör faktiskt stor skillnad att få sova en extra halvtimme varje dag. Plus att jag kan åka hem från jobbet direkt när jag slutar om dagarna, lyxigt värre. Och plus: jag får mer motion nu genom att cykla fram och tillbaka en halvtimme varje dag, kommer känner mig mer frisk och stark i lungorna, haha.
Men nu ska jag som sagt hoppa in i duschen, och äntligen får använda min Body Lotion som jag köpte på stan i lördags. Neroli Jasmin från BodyShop, den luktar så gott så jag dör:)

Inga kommentarer: