fredag 30 mars 2012

17:48

Fredag igen, skönt!
På eftermiddagen gick jag och älskling till vårt favoritcafé Babbetts igen och tog en kaffe och varsin av deras extremt goda bullar:) Sen åkte vi hem igen och handlade till kvällens middag.

Imorgon blir det Lalehspelning på Konsert och kongress följt av eventuellt något glas vin på stan eller annat skoj! Men först på dagen ska jag gå lite på stan och köpa lite nya skålar och glas som vi ska byta ut lite till köket:) Ni vet skålar och så som jag visade att vi hittade på stan förra helgen, kul! Ska även kolla efter ljusrosa pärlörhängen som jag är ute efter:)

Annars har jag idag varit hemma från jobbet då min mage krånglat, den lever ibland sitt eget liv tyvärr:( Ikväll blir det iallafall god mat och en film med älskling, sen är det ju redan lördag. lördag är den bästa dagen på veckan, nästan:)

Inga kommentarer: