måndag 5 mars 2012

09:50

Sitter och tittar runt lite på Filippa K:s hemsida. De har mycket fint till våren..jag blir så glad av att titta på allt det där! Sen hur mycket jag har råd att köpa det är en annan sak, men lite ska väl kunna slinka ner under någon shoppingrunda i slutet på mars när lönen kommer i antågande:)

Men först och främst är jag på jakt efter en fin klänning att ha på mig i Stockholm om två veckor..Beas pappa fyller 60 och vi ska fira honom på lördagskvällen genom att gå på restaurang och så och då måste man ju vara lite uppklädd! Till shoppingturen under dagen spelar det ju inte så stor roll, det har jag massor av skjortor till och sen under lunchen på söndagen likaså, men en middag på restaurang, ja då gäller det att känna sig fin, det är viktigt tycker jag. Fin men bekväm! Hoppas nu bara på att Linkan har någonting att erbjuda mig, känns lite som en för stor chansning att de skulle ha något i Stockholm som jag kan köpa samma dag som jag ska ha det på mig, nej det vågar jag inte lita på!
Så nu vet ni mina funderingar kring det, ska iallafall bli mysigt att åka till Stockholm en hel helg. Jag och älskling bor hos hennes syster Therese och Therese pojkvän Stoffe. Under fredagskvällen när vi kommer upp dit blir det nog mest mys och middag hemma hos dem, lördagen lite shopping och en utställning av Corbin, som Bea vill se på fotografiska samt då middagen på kvällen. På söndagen blir det lunch på restaurang Ulla Winbladh och en konstutställning som Beas mamma ville ta med alla på, det blir mycket familjemys med andra ord, skoj!

Inga kommentarer: