måndag 26 mars 2012

12:32

Jag fick en idé! Att jag var sugen på restaurangmat ikväll, sagt och gjort:) Ikväll blir det middag på restaurang, jag, Bea och Lauren. Vi ska gå till BarBQ där de har sjukt god mat! Klockan sex ska vi ses och ha det gött!

Nu har jag varit och köpt en cykel förresten:) Upptäckte när jag kom hem att gubben som satte ihop cykeln hade i sin iver glömt att sätta dit en ringklocka, men men;) Jag tog ringklockan från min gamla cykel och satte dit, orkar liksom inte cykla tillbaka till Tornby för en ynka ringklocka.
Nu ska vi snart äta lite lunch jag och älskling, sen blir det duscha och styrka och fixa lite inför ikväll för min del, ha en lugn och skön eftermiddag hemma. Klockan sex ska vi vara i till stan för käk!

1 kommentar:

bea sa...

eehh det var ju JAG som tog den gamla plingan och monterade på den nya cykeln!