torsdag 22 mars 2012

10:25

Jaha så blev det att jag jobbar kväll idag också istället för dag, det funkar ju bra:) Skönt med sovmorgon och en skön hemmaförmiddag. Även med tanke på att jag hade så mycket att göra igår kväll på jobbet och knappt hann äta, missade bussen och fick gå hela vägen hem och efter det var jättetrött...så var det skönt att slippa gå upp imorse klockan halv fem..
Summan av kardemumman: jag behöver en ny cykel, en ny fin så jag kan cykla till och från jobbet hela tiden..Då kan jag åka ett hemifrån när jag börjar halv två, vid kvart över sex när jag börjar kvart i sju och så vidare, mer sovmorgon och mer tid hemma när jag jobbar kväll, skönt! Jag får se om jag har råd att köpa en cykel denna månad med tanke på att jag verkligen behöver kläder och skor, men vi får se! Såå skönt att cykla och få in massa frisk luft i kroppen, både tidig morgon och dag genom en skön cykeltur till jobbet, är ju ändå så ljust och fint tidigt på morgnarna nu.

Iallafall: imorgon fredag, jag är ledig lör, sön och måndag igen, jätteskönt och vilosamt! Men först jobba dag imorgon, känns skönt, ledig fredagskväll väntar mig:) Då ska vi käka pasta carbonara och se en bra film jag och älskling! Åh vad jag längtar till helgen nu, ska bli så skönt!

Inga kommentarer: