söndag 4 mars 2012

22:43

Nu börjar söndagskvällen att lida mot sitt slut. Funderar på att snart gå till sängs för att läsa lite eller se något från tv4 premium...vi får se hur jag gör. Jag är nämligen inte speciellt trött ännu, pigg pigg pigg!

Fisken, potatisen och romsåsen som vi åt till middag ikväll var jättegod. Sen tänkte vi att man nog blir hungrig igen när man ätit fisk så vi planerade smoothie. Smoothie blev det, med mango, blåbär och naturell yoghurt. Detta mixade vi och hällde i varsitt stort glas, ställde på kylning för att sedan avnjuta, ooooh så gott det var! Och det bästa utav allt: vi gjorde på ett halvt paket av både blåbär och mango, så en hel sats till kan vi göra! Vi kan även rekommendera att blanda mango med jordgubb, det har vi gjort en annan gång, sååå gott! Tänk om man hade så pass mycket tid på morgnarna att man kunde göra smoothie ibland, som en del av en nyttig frukost. To0 bad too bad...
Nu har jag sett en Wallanderfilm jag gillar, igen, och när jag sedan slog igång tv:n var det ju Wallander på tv med, skojsigt!

Inga kommentarer: