måndag 19 mars 2012

16:33


Jaha ni, nu ska jag visa er lite snygga skor som jag vill ha till våren, dessa är jag intresserade av, plus att jag ska köpa vita converse:) Gå även in på länken nedan så kommer ni till Vagabond, där jag har sett de här skorna också som jag vill ha. Lite lackiga, lite herrmodell ska det nu vara nu enligt trenderna, och det vill jag ha:) Tänk er något utav dessa tre par med tunna svarta eller beiga nylonstrumpor i, det ska jag ha! Såg flera stycken modemedvetna människor med dessa lite herrinspirerade och lackiga skor i Stockholm i helgen och det var sååå fint! Bea gillar inte alls detta men det slänger jag bara av mig och tänker att hon inte känner till den trenden, så det så!!

Dessa är verkligen herrinspirerade och såå snygga:) Speciellt till jeans! http://www.vagabond.com/vagabond_product.aspx?ItemNr=3308-101&color=3320&isoCode=SE

Inga kommentarer: