torsdag 1 mars 2012

15:10

Jag har nyss städat badrummet. Det var min uppgift under eftermiddagen, sen ska jag laga middagen också, och diska. Älskling tar hand om dammsugning och torka golv. Igår kväll dammade hon så fint också, det kommer med andra ord vara jättefint när Therese kommer hit imorgon.
Hon kommer imorgon vid lunchtid, då ska vi äta salladslunch som vi lagar här hemma, mums! Sen blir det nog en promenad och titta runt här i Ryd och handla middag till kvällen. Sen blir det nog mest umgås här hemma, kanske se någon film och äta gott, det duger ju som kvällsunderhållning:) Sen på lördag måste man ju såklart se lite från Melodifestivalens Andra Chansen då den är i Nyköping i år igen, skoj för lilla Nypan att det händer lite saker där:)

Nu ska jag snart gå ut lite, gå till affären och lämna en film på posten som vi sett från Lovefilm. Måste komma ut och se lite sol känner jag, har ju inte varit ute på hela dagen idag, fy skämms på mig. Det behöver man varje dag, lite frisk luft och sol (när det nu äntligen är sol ute).
Så off I go.

Inga kommentarer: