onsdag 21 mars 2012

09:43

Godagens godagens!
Idag är det redan onsdag, såå skönt! Jag var ju ledig i måndags och det hjälpte verkligen till att göra veckan lite kortare och skön! Är även ledig lör, sön och måndag nu i helgen som kommer och det känns jättebra.
Idag jobbar jag eftermiddagspass mellan klockan halv två och halv tio, skönt. Fick iallafall sovmorgon till klockan halv åtta. Sen vill jag alltid gå upp så det blir lite av min lediga förmiddag. Har sett lite Greys Anatomy, ska nog se ett avsnitt till, och läst lite bloggar och nu bloggar jag själv. Så ser min onsdagsförmiddag ut:) Imorgon jobbar jag dag så det är bara att gå och lägga sig ikväll när jag kommit hem. Även fredag blir det dagpass.

Ser fram emot helgen: lördagen blir det en heldag på stan med älskling samt fika på vårt nyfunna msiga café:) Förhoppningsvis hittar jag också några fina skor på Scorett, förhoppningsvis Vagabond som jag gillar så mycket, de har sååå många fina skor! Ni vet typ herremodell som jag tidigare pratat om, lackiga sådana:) På söndag har jag planerat att vi ska städa, om älskling går med på det, sen på kvällen kommer Lauren hit och vi ska se Lost, och kanske dricka te, det brukar vi göra med Lauren.. Måndag blir ledig dag och nog ganska så slapp, skönt att vara lat när man är ledig...
Men nu ska jag se mer Greys, äta lite lunch så småningom och sen rusa iväg till my work, ha en härlig onsdag allihopa:)

Inga kommentarer: