torsdag 17 september 2009

08:59

Idag gick jag visst inte till skolan, jag har haft en natt med dålig sömn och när jag vaknade hade jag huvudvärk. Då får man vara hemma;) sa jag. Jag ska tentaplugga mest, kanske följa med Bea till skolan när hon ska lämna in sin hemtenta. Det blir spännande. Se lite mer hur det ser ut inne på Liu. Nu på morgonen har jag inte hunnit så mycket, jag och Bea har ätit frukost och nu har jag läst både Aftonbladet och Expressen på nätet. Det är kul ibland tycker jag.
"Är det någonting jag är stolt över så är det min hemmafru" eh ja, visst typer är ju bara för sanslöst jobbiga och konstiga. Orkar inte ens sätta mig in i hans konstiga och gammalmodiga livsvärld. Nu ska jag nog läsa lite vanlig tidning i gammal hederlig pappersform, sen blir det plugg.
Puss.

Inga kommentarer: