lördag 26 september 2009

15:14

Idag har jag och Bea varit på stan, vi gick runt lite innan vi fikade på Berget som det heter. Vi drack kaffe med påtår och åt varsin bulle, så gott. Mysigt att fortfarande kunna sitta ute nu när hösten börja närma sig, jag ska från och med nu bli ett fan av höstfika. Mysigt tycker jag.
Efter fikan gick vi vidare på staden, kollade lite vantar och byxor bland annat. På Carlings köpte jag en svart kofta, min andra är typ borta eller något och dessutom var den på rea, halva priset. Gött ju! Avslutade med att inhandla lite alkoholhaltiga drycker till festen ikväll, vi ska på kräftskiva utan kräftor hos Emelien och Karolina i Ryd ikväll. Det blir nice, lite nytt folk och bara allmänt mysigt. Men innan det blir det korvgryta med pasta, vi dissar thaimaten de andra skulle äta, vi åt ju trots allt pizza igår, någon måtta på hämtmaten fröken Andersson och fröken Karlsson! Min finaste fröken Karlsson.

Enjoy.

Inga kommentarer: