onsdag 16 september 2009

17:15

Nu tänker jag stänga av min mackapär (osäker på stavning där) och läsa lite plugg istället. Känns som om jag verkligen har suttit här vid datorn hela dagen, och det har jag väl i princip. Men nu orkar jag inte mer, nu blir det andra bullar. Ikväll blir det pommes och korv till middag, igen. Men det är gott så det blir helt okej, imorgon blir det istället valfritt vilket betyder soppa med smörgås. Champinjonsoppa, det är grejer det. Om ni undrar så skriver jag och Bea en matlista varje vecka så att vi vet vad vi ska äta, asbra faktiskt. Då behöver man inte sitta och finurla på det hela dagarna. I helgen ska vi också btw äntligen äta lax, smarrigt som sjutton skulle jag vilja säga, och på lördag blir det kycklingrulle med sallad till. Så nu vet ni vad vi ska äta. Enjoy.

Inga kommentarer: