torsdag 17 september 2009

19:32

Inatt sov jag lite dåligt, så jag var vaken en hel del. En utav alla vakna timmar vände jag mig om, då händer detta:
Bea reser sig upp i sängen och tittar förundrat runt omkring sig, jag klappar henne på ryggen och frågar:
-Vad är det?
Bea svarar: - Det är något, några pennor här någonstans (medan hon lyfter lite på täcket och på madrassen intill väggen.
Jag undrar om jag hört rätt och frågar: - Va?? vad säger du?
Bea svarar: - Nej jag vet inte.
Jag igen: - Jo men vad, vad menar du?
Bea svarar igen: - Nej jag vet inte.

Så lägger hon sig ner igen och sover vidare.
Jag ligger kvar vaken och funderar en stund på detta, hon måste nog ha drömt något och sedan pratat i sömnen. Jag somnade också om sedan.
Så imorse frågade jag ut Bea om detta, hon sa att hon hade drömt om att några pennor hade åkt under madrassen och så skulle hon hämta dessa åt mig. Hon hade alltså drömt allting och någonstans mitt i allting vaknat när jag pratade med henne. Jag kan iallafall lova er att jag mobbar henne rejält för detta just nu och skrattar lika mycket varje gång jag tänker på det.
"Den gången Bea letade pennor i sängen mitt i natten, pratade mitt i en dröm och till och med satte sig upp mitt i en dröm" HAHA så ska jag kalla det, jag kommer inte glömma i första taget Bea min.

1 kommentar:

bea sa...

haha eeeh gå och bajsa