måndag 21 september 2009

11:44

Igår fick ni inte höra mycket utav mig, jag skrev nämligen en skoluppgift som jag idag har gjort klart. Men jag hade även en hel del annat för mig. Jag och Bea hade tvättstugan mellan 11 och 16. När vi slängt in första maskinen åkte vi till Maxi och handlade mat för veckan. När vi var där mötte vi Ida, hon följde med oss hem och fikade. Vi åt muffins med chokladglass till, asgott! När Ida hade åkt hem började jag plugga.
Sen pluggade jag lite grann till och från hela kvällen. Imorse gick jag upp ganska tidigt och började skriva igen så nu är jag äntligen klar med min lärandeplan som skulle skickas in senast idag. Känns bra, att liksom ha lite koll på vad man ska lära sig undet terminen, men ändå, ganska onödig uppgift.

Bea är också hemma idag, det är mys. Snart ska vi gå till willys och handla lite, i eftermiddag ska jag läsa lite om amning bland annat, det är en ny uppgift i skolan. Kan bli kul.
Återkommer.

Inga kommentarer: