lördag 19 september 2009

15:56

Igår kväll var jag och Bea ute och nattsuddade, vi kom hem runt klockan två. Anledningen var att vi var på Nh och såg The animal five. Ett band som Bea sa var bra efter att de haft dem på Typ en festival för några år sedan. Det var en trevlig kväll:)
Idag har vi varit inne i stan och gått på matmarknad med massa länder från hela Europa som ställde upp, lite roligt faktiskt. En och annan penschis som trängde sig förbi, och ja, typ alla andra var nog ute på stan också. Men det var mys, sen gick vi till bibblan, jag skrev ut några papper till skolan och så handlade vi lite på Ica innan vi cyklade hem igen. Till lunch blev det makkisar och köttbullar med keeeatchuup! Ikväll ska vi äta kycklingrulle och sallad, alltså hemmagjord kycklingrulle, gooudast. Sen ska vi nog se en film och bara ta det lugnt, jag har en stor blåsa i munnen som jag blir irriterade på, så jag ska nog bara vara hemma och tycka synd om..

Inga kommentarer: