onsdag 9 september 2009

17:36

Nu står pommes i ugnen, korven ska snart stekas. Goooud fooud ikväll. Tänkte annars att jag ju måste lägga upp en fin bild i min nya blogg. Jag är verkligen helt förälskad i den röda bakgrunden här, mycket fin. Jag är förövrigt väldigt pepp på att se bio ikväll, enda nackdelen är att man missar Idol, men det är ju inte så mycket att göra. Imorgon får jag titta istället. Det är roligt att se när ett antal av den svenska befolkningen gör bort sig, gör bra tv och ger en ett gott skratt. Ett gott skratt blev det verkligen igår kväll, jag och Bea var hemma hos Beas vän Lauren som bor i Ryd, Karolina och Emelie kom också dit och vi hade jävligt roligt till Idol. På fredag ska jag och Bea umgås med Lauren och Emelie igen, antagligen äta tacos, spela tv spel och ha det nice. Det är skönt med helg. Bara två dagar kvar nu, sen får man sova länge på morgonen, nästa vecka är det tentavecka: jag måste vara utvilad. Men nu är det snart middag. En dag i taget.

Enjoy.
Finaste bilden på min finaste bea.

Inga kommentarer: