fredag 18 september 2009

15:13

Äntligen fredag. Jag mötte Bea vid campus här i linkan när jag kom hem från Norrpan. Vi gick tillbaka till Skäggetorp, handlade på Willys och gick sedan hem. Nu har vi ätit lunch, jag åt en panpizza, onyttigt men väldigt gott och det var väldigt länge sedan jag åt en sådan senast. Bea var mer nyttig, åt gröt och smörgås till.
Nu ska vi snart fika, äta ballerina kaka och dricka kaffe alltså. Ikväll blir det till att åka in till stan, till Nh (Nationernas Hus) vi ska titta på ett band som heter Animal Five som enligt Bea är bra. Hoppas att jag också tycker det, ska bli mysigt. Annars i helgen ska jag plugga lite nödvändiga saker, sen blir det stan imorgon, gå runt och titta lite på allt möjligt. Kanske att det blir bio också men det får vi se. På söndag kommer Ida hit och fikar och tittar på vår lägenhet:) mysigt!
Nu ska jag äta ballerina.
Puss

2 kommentarer:

bea sa...

pusss på animal five!

Victoria sa...

meh nej puss på dig!