onsdag 23 september 2009

11:36

Idag är jag ledig. Hemma, sitter här med min frukost, den blev lite sen idag.
Bea gick upp halv sex imorse, åkte till skolan ungefär vid halv sju, jag kollade inte så noga på klockan. Jag somnade snällt om när hon gick, vaknade igen vid åtta men tyckte att det var lite väl tidigt för att gå upp då, jag somnade istället om igen och vaknade, tittade på klockan, åh shit!!! 10:05. herregud, undrar när jag sov så länge senast, jaja. Så kan det vara.
Nu ska jag iallafalls snart baka filmjölksbröd, och sedan plugga, jag ska skriva om barn motoriska utveckling och om att föda barn och vad som händer med en familj i och med att man får tillökning. Spännande. Hehe. Ja så det är vad jag ska göra, sen får vi se vilken tid som Bea kommer hem, då ska vi handla. Men ikväll sörrni, då blire bio bio bio för hela slanten! Vi ska se Flickan som lekte med elden, det kommer bli så nice.
men nu har jag ju lite annat för mig, dårå.
Puss

Inga kommentarer: