lördag 12 september 2009

18:22

Hallå i stugan!
Igår var det fredag, jag och Bea var hemma hos Emelie och Karolina (Karolina var dock inte hemma) och åt tacos, frukt med chokalddopp, asgott verkligen! och så såg vi på Idol. Det var en mysig kväll, jag somnade kanske tre gånger i soffan för att jag var så trött, men det är en annan historia.

Idag är det lördag, känns lite som söndag. Jag och Bea har varit på ÖB och handlat med Emelie och Lauren, efteråt åt vi lunch på Burger King, bara för att jag och Bea hade fått rabattkuponger där när vi gick på bio i onsdags. Efter denna goda och väldigt väldigt mättande lunch cyklade vi hem igen. Hemma pluggade Bea lite och jag såg på tv. Nu var jag nyss på affären och köpte läsk, juice och fisk. Ikväll ska vi äta pommes, kyckling och bearnaisesås, gott.:) Imorgon lär det bli en hel del pluggande med tanke på att jag har tenta på fredag veckan som kommer. Bea har också tenta fast hemtenta, men på onsdag. Det blir med andra ord en tentavecka som väntar.
Ikväll ska vi nog förövrigt också se någon film, vi har ju lovefilm ni vet, det är bra skit. Man får se bra filmer, och det bästa av allt: när man vill!

3 kommentarer:

bea sa...

jag är sugen på chokladdopp igen

bea sa...

testing testing

Victoria sa...

mhmm, asgott vare ju!!! äta äta äta!