måndag 14 september 2009

18:57

Ja idag har jag varit i Norrköping i onödan kan man säga. Det är ju måttligt roligt, jag var ju lite irriterad över detta. Men istället försöker jag glädja mig åt det som mitt möte med min grupp gav istället, då menar jag mer roliga saker som ett riktigt nice fik i Norrpan som man kan med egna skivor till och spela medan man fikar där, asnice. Annars gav mig dagen i norrköping som sagt inte så mycket mer. Slutade klockan fyra och vid kvart i fem var jag hemma igen, Bea och jag cyklade tillsammans från campus här i Linköping, hem och gjorde köttfärssås och spagetti, mumsans vad gott. Nu ska jag plugga, Bea spelar tv spel. Klockan nio ikväll ska jag titta på Svenska Hollywood fruar, bara för att jag tycker de verkar vara så jävla blåsta. Haha. Imorgon och onsdag betyder ledigt, både jag och Bea. Mysigast.
Enjoy.

Inga kommentarer: