torsdag 17 september 2009

17:17

Japp, 17:17 exakt skriver jag nu detta inlägg. Bea spelar tv spel, igen. Haha hon är för söt min lilla giiiirlfriiiend. <3
Själv borde jag ta tag lite mer i mitt pluggande, kanske läsa på lite mer. Ska nog göra det, men jag var bara tvungen att skriva lite mer här först. Mina fingrar är rastlösa efter bloggande.
Imorgon ska jag skriva tenta redan klockan åtta på morgonen, det innebär att jag måste gå upp klockan halv sex, typ. Ska nämligen åka tåg för att överhuvudtaget hinna till tenta, nedrans campusbuss. Jag som äntligen har ett liu-kort! Men det positiva är att jag sen slutar redan klockan tolv. Då kan jag åka hem och bara ha det nice, imorgon kväll blir det NH med Bea och kanske Karolina och Emelie. Vi ska se något band som Bea tycker är bra, mysigt. Sen ska jag fortsätta mitt pluggande hela helgen, skriva en sorts lärandeplan som ska vara inlämnad senast måndag. Exciting mina vänner. Men nu ska jag alltså dra mig vidare mot mina pluggböcker och anteckningar.
Puss.

Inga kommentarer: