tisdag 15 september 2009

16:35

tacka gud för att blocket finns! Helt otroligt. Jag la ut en annons på min bäddsoffa som jag vill skänka bort, den som fortfarande finns i Karlskrona i min lägenhet där. Fem minuter senare ringde första kvinnan, hon ville ha den. Sedan ringde en till, en till och en till. Jag fick även mail under denna stund. Jag bestämde mig då för att ta bort min annons, annars kommer väl folk ringa mig i ett nu i liksom typ 2 veckor till. Skönt iallafall att jag blev av med den så fort, hoppas att lilla flickan som ska "ha den i sitt rum med massor av kuddar och gosedjur i" blev glad:)
Idag har jag äntligen skaffat mitt liu-kort, jag och Bea stod i kö på Campus US kanske en timme idag innan det äntligen var min tur att bli fotad och grejad med. Men nu så är det klart, en helt okej bild faktiskt. Efter det gick vi ner på stan, handlade lite mat på Hemköp och sen åkte vi hem. Nu har jag alltså sålt soffa på eftermiddagen, pluggat lite och nu sitter jag här. Fråga inte vad Bea gör, hon spelar tv spel, det är liksom ett beroende.
Ikväll kommer Lauren, Emelie och kanske Karolina hit, vi ska titta på Idol. Nice. Sen blir det mer plugga imorgon, ledig då med. Skönt. Skola torsdag och tenta på fredag, wish me luck.
Puss
Btw: Imorgon kommer min film Män som hatar kvinnor som jag har beställt från CDON. Asnice. Det gillar jag. Då vet jag ju vad jag gör imorgon kväll, ifall ni just undrade.

Inga kommentarer: