onsdag 9 september 2009

15:43

Ja nu har jag alltså en ny blogg. Hej och hå! men det känns riktigt bra. Så nu ska ni läsa noga noga, Den är fin, Rött är fint. Såklart ska jag fixa lite innan den är klar, men nu har Bea hjälpt mig till att börja med så den blev mycket fin, tack Bea, min finis<3
Föregående blogginlägg är alltså från Bea när hon höll på att pillra och fixa med den, gooud!

Idag har jag varit med mamma på Ikea och gått på stan här i Linkan, vi åt pizza och wokbuffé på café mokka till lunch. Sen blev det en fika på Ikea med kaffe och morotskaka, mums! Ikväll ska jag och Bea gå på bio och se den nya Beckfilmen: I stormens öga, mysigt.
Imorgon blir det skola igen., börjar klockan nio så det är helt okej känns det som. Nu ska jag plugga lite innan middagen, korv med pommes ikväll, gott gotti gott gott.

Inga kommentarer: