fredag 11 september 2009

16:29

Tjohoo!
Äntligen är det fredag, jag har varit i skolan idag. Men jag struntade i sista lektionen som mest var ett resurstillfälle på saker vi redan har gått igenom på tidigare föreläsningar i farmakologi. Så det var skönt. Alltså att slippa. Jag och Bea kunde cykla och åka buss tillsammans både till och från Norrköping, mysigt. Ikväll ska vi till Beas kompis Emelie som bor i Ryd, egentligen bor hon med Karolina också men hon är hemma i Nyköping den här helgen så det blir vi tre bara. Vi ska laga tacos och titta på Idol, helt nice verkligen:) Skönt att verkligen känna att det är helg igen, det har man saknat hela sommaren. Annars är allt som vanligt, antar jag, grannarna skriker och bråkar här så man undrar vad som pågår, lite störigt. Bea ligger och vilar, sover lite. Det tycker hon är skönt, själv vågar jag inte somna för då kommer jag att bli så trött sen att jag bara vill sova hela kvällen. Det blir inge roligt för resten av befolkningen i vår lägenhet, haha.
Nu ska jag kanske beställa en skiva på cdon, det är jag värd tycker jag. En försenad tenta-present till mig själv.
Enjoy.

Inga kommentarer: