torsdag 29 april 2010

09:24

Ny dag, med nytt plugg. Vi visste inte vilken tid målarna skulle komma idag så vi gick upp kvart i sju för säkerhets skull om de skulle komma klockan sju. Klockan är nu fem i halv tio och de har fortfarande inte kommit. Ja vi hade alltså kunnat sova typ två timmar till. Men ja, nu är vi uppe med tuppen och kan plugga. Imorgon är det tenta för min del, hoppas på att det ska gå bra. Jag ska ta med saft, macka och choklad. Så jag står mig lite, liksom.
Imorse hade vi bara ett ägg kvar, så vi bestämde oss för att koka ägget länge så vi kunde ta äggmacka, alltså dela på ett ägg. Det var så sjukt gott med äggmacka, ät det någon dag om ni tycker om och om ni blir sugna nu.
Nu ska jag lägga mig och läsa lite, tror jag ska läsa lite mer om njursvikt. Sen blir det till att gå igenom alla läkemedel som kan förekomma under alla dessa sjukdomar jag har läst om nu.

Pussis!
(hade inte något roligt ord till min ordlista för tillfället, men det kommer senare idag).

Inga kommentarer: