torsdag 22 april 2010

10:17

Lite bilder från igår, antagligen den bästa dagen för mig någonsin.. Min älskling och jag firade med god mat, morotskaka med ljus i och om ni inte ser det så är de små rosa ljus med röda hjärtan på. Vi är faktiskt lite romantiska av oss om vi vill, det var förresten Bea som kom på det.
Innan vi gick och la oss åt vi morotskakan och tittade några avsnitt på Vänner från boxen Bea fick av mig. Det var kul, vi får fortsätta se ikväll tror jag. Haha.
Det var bara fint igår, det är alltid bara fint med min finaste tjej. Jag älskar henne så mycket, och jag blir lika pirrig i magen när jag tänker på henne nu som de första gångerna vi träffades och tittade på film, satt tryggt upptryckta i varsitt hörn av hennes vita skinnsoffa eller i min billiga hårda Ikea soffa och absolut inte vågade oss närmre varandra. Det var lika mysigt då som nu, men en sak har faktiskt förändrats och det är att jag blir mer och mer kär hela tiden. Coolt.
Jag älskar dig! (med risk för att du blir lite sur nu när jag har lagt upp bilder på dig i förkläde, men de var så fina så jag kunde inte låta bli).