tisdag 27 april 2010

14:38

Just nu sitter jag och läser om olika läkemedel vid t.ex. högt blodtryck, hjärtsvikt och hjärtinfarkt. Det är ungefär det vi ska kunna till tentan....och massa mer. Jag bli gråhårig av att sitta och läsa allt detta, eller så kommer jag att vara gråhårig innan jag har lärt mig allt detta. Det är verkligen mycket. Jag vill att Bea ska komma hem nu, jag vill ha en puss lite nu och då, man pluggar liksom bättre då. Haha. Nu börjar vädret att bli fint också, men så fort jag är påväg ut och sätta mig går solen i moln, lite väl taskigt va? Haha. Ja ja, jag ska väl inte klaga, som får vara ledig hela veckan.
Imorgon kommer målaren och börjar med vårt vardagsrum så om vi har tur har vi nya tapeter och allt klart i vår lägenhet lagom till valborg. Asnice ju! Vi kommer att få finast i Ryd i vår lägenhet, så ni vet:) Inte för att skryta eller så...;)


Nu ska jag plugga, mer..

Inga kommentarer: