torsdag 22 april 2010

12:10

Det där med pluggandet idag går väl sådär. Jag kommer aldrig riktigt igång ju, usch. Haha. Bea är i Norrköping och har planeringsdag med sin klasskompis Amar om lektioner de ska hålla på sin VFU typ. Jag ska snart gå till Ida i Lambohov, gå med henne till min gamla praktikplats på Lambohovs vårdcentral när hon ska till doktorn. Sen ska vi gå hem till henne.
Ikväll ska jag och älskling gå på spelning på Konsert och kongress, vet inte ens vad banden heter men det blir mysigt.

Lyssnar på Spotify lite, undrar om det kommer börja regna snart, eller snöa. Blä, inte roligt. Det snöade här igår och nu verkar det som om snöett har kommit till Norrköping och Nyköping för alla på facebook klagar om snö där. Haha. Ja nu kan ju faktiskt bara våren stanna här och den där j'vla snön kan gå och ta sig, typ. Lite agressivt, men ni vet att jag alltid är snäll annars.

Imorgon ska jag fika med Emma, det blir mysigt. Kanske gå en sväng på stan också om jag hinner, plugger kallar, plugget kallar....

Btw så ska jag på jobbintervju på Glyttinge Camping här i Linkan på måndag, det blir speeennande, jag som nästan hade gett upp hoppet om ett jobb i sommar. Jiiihooo!

Inga kommentarer: