torsdag 29 april 2010

17:00

Nu är målarna klara i vårt vardagsrum, det blev jätte ljust och fint med tapeter som är lite lätt randiga vita/beiga typ. Väldigt fint, så nu har vi nog den finaste lägenheten i vårt område här i Ryd vågar jag nog säga. Eller vad tror du Beis?

Bea pluggar hemtenta hela dagen och är jätteduktig, det kommer nog att bli en lång kväll med plugg med henne så jag får nog roa mig ganska mycket själv. Eller roa och roa, jag ska väl också tentaplugga men kanske inte hur mycket som helst, man får ju inte plugga fööör mycket kvällen innan tenta faktiskt. Imorgon när jag åker hem från tentan kommer det kännas sååå skönt. Liksom valborg med god middag och allt med min fin, det är man verkligen värd. Hoppas på att vädret blir fint så att vi kan grilla köttet vi köpt. Gottigt!
Nu ska jag nog se ett avsnitt Sex and the city. Sen blir det mer plugg.

Ciao!

Inga kommentarer: