måndag 26 april 2010

14:22


Nu har jag äntligen lagt ut en annons om min balklänning, om jag lyckas få den såld är jag 1500 pix rikare, asnice!
Jag ska även försöka sälja lite fler böcker från skolan som jag inte längre har någon användning av, det är prima grejer det. Pluggar just nu, läser om prostataförstoring och prostatacancer typ, det känns som om det är väldigt mycket vi ska kunna till tentan på fredag: detta som jag läser nu, vätskebrist, hjärtsvikt, hjärtinfarkt, smärta och olika typer av smärta, syra-bas balansen i kroppen, njursvikt, KOL och andra kroniska och obstruktiva och restriktiva lungsjukdomar. Det ni, ni är lyckliga själar som slipper läsa in allt detta just nu i det så himla fina vädret. Men en sak är bra, jag kommer kunna så jävla mycket när jag väl är färdigutbildad sjuksyrra, det kommer kännas riktigt värt.






Du vet jag får panik av dina tårar

Inga kommentarer: