torsdag 29 april 2010

14:19

Nu har iallafall målarna varit här och kollat vilka tapeter vi vill ha och snart kommer de tillbaka för att börja sätta upp dem. Det blir nice, hoppas bara att de hinner klart idag, vi vill ju ha fint till helgen och allt.

Imorgon skulle vi ju egentligen på födelsedagsfest hos Karolina men nu har hon gått och blivit sjuk, stackaren. Så det blir ingenting, därför ska jag och Bea kanske till Norpan med Emma och Moa, annars blir vi hemma själva och äter god mat och efterätt istället, det är också lite lockande faktiskt. Det blir mysigt vilket som känns det ändå som.

Jag vet snart inte vad jag ska plugga på mer, jag har läst och läst nu, så att jag nästan är gråhårig, typ. Ska väl ändå fortsätta nöta in allt ikväll så mycket jag orkar. Annars får det bli som det blir imorgon helt enkelt.
Snart dags för kaffe, eftermiddagskaffe liksom!

Inga kommentarer: