måndag 26 april 2010

11:40

Precis kommit hem från min första sommarjobbsintervju, och jag säger första för att det kanske kommer bli iallafall en till. Precis när jag kom ut från det lilla kontoret på campingen såg jag att en annan tant ringt. Det var någon Charlotte (tror jag hon hette) som ringde angående min intresseanmälan för vård och omsorg. Hon undrade hur det såg ut för mig i sommar. Jippiiiii! SÅ jag skulle ringa upp henne vilket jag gjorde på en gång med andan i halsen när jag kom innanför dörren här hemma. Men hon svarade inte, kanske var hon på lunch eller liknande. Hoppas verkligen att jag får komma på intervju där med.
Lillian på campingen verkade iallafall glad över att jag bodde så nära jobbet om jag nu får det. Ett minus var ju dock att jag inte hade körkort. Det var tydligen så att den som jobbar kväll till klockan tio ska åka in med dagskassan till stan och låsa in denna. Det kan ju inte jag göra då:( det var synd. Så nu ska jag banne mig fixa in mig på trafikskolan här i stan så att jag får det där nedrans körtkortet! Men jobbet är nog ändå inte helt borta för mig, hon skulle höra av sig senast nästa vecka om hur det skulle bli för mig. Hoppas hoppas, det skulle verkligen vara mysigt att jobba där!:) Ni får nu alla hålla tummar och tår för mig.

1 kommentar:

emma sa...

håller allt!