onsdag 28 april 2010

10:51

Som ni ser har jag köpte lite nya kläder/solglasögon och jag och Bea tillsammans har köpt nya sängkläder i helvitt. Det är så fint. Passar asbra till våra röda väggar som ni ser i sovrummet och den fina guldspegeln. Men ni ser även att det står tv-bänk och bokhyllor i vårt sovrum vilket bara är för att vi håller på att renovera i vardagsrummet.
Jag har iallafall köpt nya solglasögon (äntligen), en vit tunika/t-shirt typ och ett linne i korallfärg. Mycket fint och mycket bra pris. Så jag var såklart tvungen att ta en lite halvtöntig bild på mig själv i gogglesen. Så kan det va! Men nu har jag inte tid att blogga mer. Puss. (glöm ej kolla ordlistan längst ned)








Goggles: annat ord för solglasögon som uppfunnits av Annica Broqvist (vid upptäckten Annica Andersson)

Inga kommentarer: