måndag 26 april 2010

09:59

Idag ska jag gå på sommarjobbsintervju på Glyttinge Camping, eller ja det blir typ att åka dit och träffa hon som har campingen. Hon sa:
-Vill du komma hit och träffa mig? Ja jag heter Lillian förresten, det glömde jag säga mitt i allt.
Så det låter ju inte som värsta allvarliga intervjun iallafall, jag hoppas att det går bra och att jag blir anställd. För vem behöver inte pengarna som fattig student liksom?
Men jag hoppas verkligen att Bea lyckas få något jobb också, det är hon värd.
Idag är Bea i skolan hela dagen och sedan ska hon träffa några kompisar, fota och fika och lite sånt. Själv ska jag plugga mest hela dagen, det är väl behövligt som sagt.

Men det bästa är ändå att när vi vaknade idag var det hela 16 grader varmt! Helt otroligt skönt ju, det blir alltså plugg utomhus vill säga. Jag har ju även köpt nya solglasögon så nu tål jag all sorts sol, det ni! Ska lägga upp lite bilder när jag kommer hem så ni får se mina senaste inköp av kläder och sådär.
Men nu ska jag borsta tänderna sen är det snart dags att cykla iväg till intervjun, wish me luck!

Inga kommentarer: